štvrtok 25. septembra 2014

Rok 2014
Jar je už dávno za nami a Vianoce pred nami. Rok prebehol tak rýchlo, vlastne, tak ako každý pred ním.Z tohtoročných kraslíc mi zostali len tieto fotografie, priznávam, nie najlepšej kvality, ale čo už ! Aký mobil - taká kvalita :)

A máme prvý jesenný týždeň. A veru počasie nám dáva zabrať. Spomienku na horúce letné podvečery, keď slnko zapadlo a jeho lúče sfarbili oblohu "do zlatova", som sa snažila zachytiť na plátno.





Nuž, a aby som nezabudla spomenúť aj leto!  Jáááj, Danuška, bolo fajn brúsiť Tatry hore-dole, čo? A ani za toto tričko si sa nemusela hanbiť! Na rok ich namaľujem viac , sľubujem :)

3 komentáre:

  1. Teraz bavlnky a plátna musia počkať, aj kraslice, vonku už dozreli šípky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veru tých tričiek by si mohla - je perfektné! :) Jedno si objednávam - pre istotu veľkosť L - v poslednej dobe mi chutí jesť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jáj, djovka moja, tak já ešte chvíľočku počkám, možno stratíš chuť a neskončíš pri MNO :) ak prejdú šípkovačky a oplatkačky, pripomeň mi to :)))

    OdpovedaťOdstrániť